Bluebird Slovensko Web s používa súbory cookie na zaistenie čo najlepšej používateľskej skúsenosti. Používaním našej webovej stránky vyjadrujete súhlas s používaním súborov cookie. Viac

Podmienky nákupu

Všeobecné zmluvné podmienky (ďalej len VOP) obsahujú všeobecné zmluvné podmienky pre používanie internetového obchodu prevádzkovaného :AGRO-ALFA SLOVAKIA, spol.s r.o.., so sídlom: 946 34 Bátorove Kosihy 737  IČO: 36409910 , ako poskytovateľ služby (ďalej len Poskytovateľ služby). Prosím, používajte naše služby len vtedy, ak súhlasíte so všetkými jej bodmi a považujete ich za záväzné. Tento dokument nebude uložený, bude uzavretý iba v elektronickej podobe (nepovažuje sa za písomnú zmluvu) a neodkazuje na kódex správania.

VOP si môžete stiahnuť z nasledujúceho odkazu: VOP.pdf
Predávajúci si vyhradzuje právo jednostranne upraviť tieto Všeobecné obchodné podmienky. Objednávka po zmene znamená súhlas s týmito VOP a všetkými platnými zmenami.
Podrobnosti o poskytovateľovi služieb:
Názov poskytovateľa služieb: AGRO-ALFA SLOVAKIA,spol, s r.o.
Sídlo poskytovateľa služieb je: 946 34 Bátorove Kosihy 737
Poštová adresa poskytovateľa služby: 946 34 Bátorove Kosihy 737
IČO: 36409910
Daňové číslo: SK2021710955
Názov registrujúceho orgánu (súd spoločnosti): Okresný súd NITRA Sro/Vložka číslo 14343/N
 
Jazyk zmluvy: slovenčina
 
Poskytovateľ hostingu
Názov: InfoNetfort Kft.
Adresa: 7900 Szigetvár, Szent István ltp 17. IV/25.
Telefón: +36-30/530-2953
E-mail: contact@netfort.hu
Webstránka: www.netfort.hu
Daňové číslo: 26648082-2-02
IČO: 02 09 084205
 
Inak neupravené vzťahy v týchto Obchodných podmienkach ako aj v ich neoddeliteľných súčastiach /prílohách/ sa riadia podľa príslušných ustanovení predovšetkým Zákona č. 40/1964 Zb. v znení neskorších predpisov, Zákona č.250/2007 Z.z. v znení neskorších predpisov, Zákona č. 102/2014 Z.z v znení neskorších predpisov, Zákona č. 122/2013 Z.z. v znení neskorších predpisov, Zákona č. 22/2004 Z.z. v znení neskorších predpisov ako aj Zákona č. 513/1991 Z.z. v znení neskorších predpisov.

1. VZNIKÁ ZMLUVA

Tieto Všeobecné obchodné podmienky obsahujú zmluvné podmienky uzatvorené medzi Predávajúcim a Zákazníkom. Dokladom úzko súvisiacim so zmluvou je záručný list k Tovaru a faktúra vystavená Predávajúcim.
1.1. Kupujúci odoslaním objednávky na [www.bluebirdgarden.sk] akceptuje komunikačný kanál (telefón alebo e-mail), prostredníctvom ktorého predávajúci umožňuje objednanie produktu.
 
1.2. Po odoslaní objednávky je oznámenie doručené kupujúcemu telefonicky alebo e-mailom informatívne a nepredstavuje potvrdenie objednávky zo strany predávajúceho.
 
1.3. Predávajúci si vyhradzuje právo potvrdiť menšie množstvo ako je uvedené v objednávke kupujúceho. Kupujúci je o tom upovedomený na telefónne číslo a/alebo e-mailovú adresu uvedenú v jeho užívateľskom účte. V takom prípade predávajúci vráti zákazníkovi kúpnu cenu produktov už zaplatenú zákazníkom, ale predávajúcim nepotvrdenú.
 
1.4. Zmluva medzi Predávajúcim a Kupujúcim vzniká okamihom, keď je Kupujúcemu doručené oznámenie Predávajúceho o finalizácii/potvrdení Objednávky e-mailom a/alebo SMS, pričom súčasťou tohto oznámenia je aj oznámenie o dodaní Produktov objednaných spoločnosťou. zákazníka kuriérskej službe.
 
1.5 V prípade, že kupujúci uvedie pri finalizovanej objednávke nepravdivé údaje, k uzavretiu zmluvy medzi neprítomnými stranami nedôjde. Prevádzkovateľ aj Predávajúci vylučujú akúkoľvek zodpovednosť vyplývajúcu z takýchto zmlúv.

2. OSOBITNÉ USTANOVENIA PRE ONLINE PREDAJ

2.1. Na webovú stránku má prístup každý používateľ/zákazník. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo obmedziť právo a prístup Zákazníka/Kupujúceho k uskutočneniu Objednávky a/alebo voľbu a použitie spôsobu platby, ak je aktivita Zákazníka/Kupujúceho na stránke [www.bluebirdgarden.sk] môže ohroziť nerušený chod webovej stránky.môže svojou prevádzkou a/alebo činnosťou spôsobiť Prevádzkovateľovi/Predávajúcemu škodu.
 
2.2. Zákazník môže kontaktovať Predávajúceho prostredníctvom kontaktných údajov uvedených v položke ponuky „Kontakt“ na stránke produktu.
 
2.3. Cena Produktov na Webovej stránke je uvedená v eurách /EUR/ a zahŕňa DPH a nezahŕňa poplatok zvoleného spôsobu platby, ktorý zákazník platí navyše k cene Produktu pri využití danej služby.
 
2.4. V súlade so zákonom predpísanými podmienkami je súčasťou ceny elektrozariadení a iných zákonom definovaných produktov, ktoré podliehajú poplatku za environmentálny produkt, na internetovej stránke aj poplatok za environmentálny produkt.
 
2.5. V prípade online platieb (online platba kartou alebo bankový prevod) predávajúci nezodpovedá za žiadne dodatočné náklady kupujúceho vzniknuté v závislosti od zvoleného spôsobu platby kupujúcim alebo banky, ktorá vydala kartu kupujúceho (najmä, iné náklady). Kupujúci je zodpovedný za dôsledky zvolenia zvoleného spôsobu platby.
 
2.6. Informácie použité na popis Produktu na Webovej stránke (statické / dynamické obrázky / multimediálne prezentácie a pod.) neznamenajú, že je Predávajúci viazaný ponukou, slúžia výlučne na účely prezentácie.

3. PRIRADENIE

Predávajúci môže vykonaním Služieb súvisiacich s realizáciou Objednávky (doručenie, balenie a pod.) poveriť tretiu osobu aj bez toho, aby o tom informoval Kupujúceho. Toto nie je podmienené súhlasom Kupujúceho. Predávajúci však v týchto prípadoch zodpovedá aj za splnenie svojich povinností vyplývajúcich zo Zmluvy uzatvorenej s Kupujúcim.

4. OBJEDNÁVKA

4.1. Po vložení vybraných produktov do košíka môžete obsah košíka ľubovoľne meniť. Ak po kontrole „kliknete“ na odoslanie naplneného košíka, objednávate si všetky produkty v košíku a súhlasíte s tým, že objednanie produktu je operáciou s povinnosťou platby.
4.2. Zaslané údaje danej objednávky je možné zmeniť písomne ​​alebo telefonicky po jej odoslaní, avšak pred doručením. Svoje údaje môžete samozrejme zmeniť pri novej objednávke. Predávajúci trvalo eviduje údaje Kupujúceho, registráciu a objednávku po dobu jedného roka odo dňa doručenia, zmluvu však nemožno považovať za písomnú a nezakladá sa.
 
4.3. Zákazník berie na vedomie, že po vložení produktu (produktov) do nákupného košíka je možné produkt (produkty) zakúpiť iba v prípade, že ich Poskytovateľ služby má na sklade dostatok na splnenie objednávky.
 
4.4. Kupujúci uzavretím objednávky potvrdzuje, že ním poskytnuté údaje potrebné pre kúpu sú pravdivé a môžu byť použité pre splnenie objednávky a uzatvorenie zmluvy. Kupujúci sa finalizáciou zaväzuje uhradiť odplatu za objednávku ním uvedeným spôsobom platby, v opačnom prípade môže predávajúci odmietnuť splniť objednávku.
 
4.5. Dokončením objednávky Zákazník súhlasí s tým, že ho Poskytovateľ služby bude v prípade potreby kontaktovať prostredníctvom ktoréhokoľvek z poskytnutých kontaktných údajov (typicky email alebo telefón).
 
4.6. Poskytovateľ služby môže vyhlásiť objednávku Zákazníka za neplatnú po predchádzajúcom upozornení Zákazníka bez toho, aby jedna zo zmluvných strán následne mala na základe toho voči druhej zmluvnej strane akékoľvek záväzky, alebo bez toho, aby si ktorákoľvek zmluvná strana uplatnila nárok na náhradu škody voči druhej zmluvnej strane. v nasledujúcich prípadoch:
 
4.6.1. Ak kupujúci uviedol spôsob platby online a finančná inštitúcia, ktorá kartu vydala, transakciu neautorizuje, alebo ak kupujúci uviedol spôsob platby online a náš online platobný partner nemôže transakciu overiť.
 
4.6.2. Údaje poskytnuté kupujúcim neodrážajú skutočnosť alebo sú neúplné alebo neumožňujú splnenie objednávky
4.6.3. Ak Zákazník nezaplatí kúpnu cenu objednaného produktu Poskytovateľovi služby do 5 dní. V tomto prípade je Poskytovateľ služby oprávnený objednávku zrušiť.
4.6.4. Objednávku zadáva práceneschopná osoba alebo maloletý
 
4.7. 45/2014 o podrobných pravidlách zmlúv medzi spotrebiteľom a podnikateľom. (II. 26.) Na základe ustanovení nariadenia vlády má Kupujúci (ak je Spotrebiteľom) možnosť odstúpiť od zmluvy. Predávajúci poskytuje túto možnosť Zákazníkom do 14 dní od prevzatia produktu. Ak bola celková suma objednávky vybavená a kupujúci včas prejavil úmysel odstúpiť od zmluvy, predávajúci sa zaväzuje vrátiť kúpnu cenu produktu maximálne do 14 dní od oznámenia kupujúceho. Podrobné podmienky odstúpenia od zmluvy sú uvedené v informáciách zverejnených na webovej stránke.
 
Odstúpenie
 
4.8. Postup pri uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy:
4.8.1 Spotrebiteľ môže uplatniť právo na odstúpenie od zmluvy/odstúpenie od zmluvy prostredníctvom vzorového vyhlásenia alebo prostredníctvom jasného vyhlásenia v tomto zmysle. Ak chce kupujúci využiť právo na odstúpenie od zmluvy, musí vyhlásenie o úmysle odstúpiť od zmluvy zaslať na jednu z nasledujúcich adries, alebo môže od kúpy odstúpiť osobne alebo ústne:
Poštová adresa: 946 34 Bátorove Kosihy 737.
 
E-mailová adresa: info@agroalfa.sk
Na tento účel môže Kupujúci použiť aj vzor prehlásenia o odstúpení od zmluvy, pričom pri oznámení poštou dátum odoslania a pri oznámení emailom alebo faxom sa berie do úvahy čas odoslania emailu alebo faxu.
4.8.2 V prípade stornovania je Zákazník povinný bezodkladne, najneskôr však do 14 dní odo dňa oznámenia o stornovaní, vrátiť objednaný produkt na adresu [946 34 Bátorove Kosihy 737 .]. Lehota sa považuje za dodržanú, ak produkt odošlete pred 14-dňovou lehotou (nemusí teda prísť do 14 dní). Pri kúpe a predaji viacerých produktov, ak sú jednotlivé produkty dodané v rôznom čase, môže zákazník uplatniť právo na odstúpenie od zmluvy do 14 dní od prevzatia posledného dodaného produktu alebo produktu pozostávajúceho z viacerých položiek alebo kusov.
4.8.3. Poskytovateľ služby nie je povinný uhradiť Zákazníkovi dodatočné náklady vyplývajúce z voľby iného spôsobu doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia ponúkaný Poskytovateľom služieb.
4.8.4. Predávajúci má právo zadržať vrátenie celej sumy zaplatenej kupujúcim až do vrátenia produktu alebo do nepreukázania bonity kupujúceho, že ho vrátil.
4.8.5. Pri vrátení peňazí Predávajúci použije rovnaký spôsob platby ako pri pôvodnej transakcii, pokiaľ Kupujúci výslovne nesúhlasí s použitím iného spôsobu platby. Z dôvodu uplatnenia spôsobu vrátenia peňazí nebudú Kupujúcemu účtované žiadne ďalšie náklady.
4.8.6 Kupujúci zodpovedá za opotrebenie vyplývajúce z používania nad rámec použitia potrebného na zistenie povahy, vlastností a prevádzky produktu.
4.8.7. Kupujúci môže svoje právo na odstúpenie od zmluvy uplatniť aj v období medzi uzavretím zmluvy a dňom prevzatia produktu. Dôkazné bremeno o tom, že právo na odstúpenie od zmluvy je priznané podľa čl.45/2014, nesie kupujúci. (II. 26.) vykonávaná podľa § 20 nariadenia vlády.
  4.9. Predávajúci nie je povinný prevziať späť produkty, ktoré sa viažu na osobu kupujúceho, alebo ktoré boli vyrobené na základe osobitných pokynov kupujúceho alebo na jeho výslovnú žiadosť,
4.10. Predávajúci nie je povinný prevziať späť produkty, ktoré kupujúci pred uplatnením práva na odstúpenie od zmluvy nainštaloval, pretvoril, inak zmenil povahe alebo štruktúre.
4.11. Ak Predávajúci nie je schopný dodať Produkt objednaný Kupujúcim do 15 dní, informuje o tom Kupujúceho a do 7 dní mu vráti hodnotu objednávky. Zmluvné strany sa môžu dohodnúť aj na preložení a/alebo úprave plnenia objednávky.

5. DÔVERNOSŤ

5.1. Akékoľvek informácie poskytnuté Kupujúcim Predávajúcemu budú Predávajúcim aj Prevádzkovateľom považovať za dôverné.
 
5.2. Pri uzavretí Zmluvy sa Kupujúci zaväzuje, že bez predchádzajúceho písomného súhlasu Predávajúceho neposkytne žiadne verejné vyhlásenia tretím osobám.
 
5.3. Kupujúci zverejnením informácií a údajov na tejto webovej stránke udeľuje Predávajúcemu a Prevádzkovateľovi neobmedzený a neodvolateľný prístup k nim, ako aj právo tieto informácie alebo údaje používať, kopírovať, upravovať a preposielať.
 
5.4. Zákazník je vytvorením užívateľského účtu/zadaním Objednávky zaradený do databázy Prevádzkovateľa/Predávajúceho, čím v súlade a v rámci platných právnych predpisov súhlasí s kontaktovaním tretích osôb, a to partnerov Prevádzkovateľa a/alebo Predávajúceho. : marketingová služba, poskytovatelia služieb ponúkajúci iné služby, služba, iné spoločnosti, s ktorými môže Prevádzkovateľ/Predávajúci vyvíjať spoločné ponukové programy vo vzťahu k Produktom.

6. FAKTURÁCIA - PLATBA

6.1. Všetky produkty na webovej stránke [www.bluebirdgarden.sk] si môžete kúpiť online. Predávajúci v popise produktu uvádza aj parametre a cenu produktu. Uvedené ceny vo všetkých prípadoch zahŕňajú všeobecnú daň z predaja (DPH).Poplatky za prístup do siete a ďalšie telekomunikačné služby použité pri nákupe znáša kupujúci.
6.2. Ak Predávajúci potvrdí objednávku, považuje sa to za požiadavku na poplatok. Kupujúci je oprávnený uhradiť sumu uvedenú v potvrdení do 72 hodín od potvrdenia v súlade so zvoleným spôsobom platby. Ak tak neurobí do 72 hodín, Predávajúci je oprávnený objednávku zo svojho systému vymazať. Kupujúci si preto nemôže voči predávajúcemu uplatniť nárok na náhradu škody.
6.3. V každej Objednávke musí byť uvedený tovar, cena, spôsob platby a termín platby. Predávajúci vystaví Kupujúcemu faktúru za dodané Produkty. Kupujúci je povinný odovzdať a pri prevzatí skontrolovať všetky údaje potrebné pre vystavenie faktúry v súlade s platnou legislatívou.
 
6.4. Pri každej pevnej objednávke je uvedená kúpna cena Produktu, ktorý sa má zakúpiť, spôsob platby a termín platby. Povinnosťou kupujúceho je poskytnúť všetky relevantné údaje pre vystavenie faktúry - v súlade so skutočnosťou. Ak tak neurobí, Predávajúci nemôže byť povinný vystaviť novú faktúru.
 
6.5. Faktúru za predané Produkty patriace k objednávke zasiela Predávajúci Kupujúcemu predovšetkým elektronicky. Vystavená faktúra je dostupná v elektronickej podobe z užívateľského účtu Kupujúceho a zároveň je zasielaná vo forme elektronickej správy (e-mailu) na e-mailovú adresu uvedenú v užívateľskom účte .
 
6.6. Kupujúci je v každom prípade povinný uchovávať osobné údaje uvedené v jeho užívateľskom účte - slúžiace na fakturáciu - aktuálne, aby faktúra bola predávajúcim správne vystavená a sprístupnená kupujúcemu pri každej objednávke. Kupujúci je povinný pri každej objednávke overiť správnosť uvedených údajov.
 
6.7. Ak informácie súvisiace s fakturáciou v registrovanom účte – vrátane vystavenej faktúry (faktúr) – nie sú dostupné dlhšie ako štyridsaťosem (48) hodín, môže Zákazník písomne ​​informovať zákaznícky servis Prevádzkovateľa.
6.8 Zaplatenie ceny
Platbu je možné vykonať prevodom vopred alebo na dobierku prostredníctvom kuriérskej služby pri prevzatí tovaru.
6.8.1. Nákup bankovým prevodom
Číslo bankového účtu: SK08 7500 0000 0040 0232 9027

7. DODACIE PODMIENKY

7.1. Tovar zvyčajne doručuje predávajúci do 1-15 pracovných dní, o presnej lehote dodania môže kupujúci požiadať na telefónnom čísle 035/76 11 700.
7.2. Predávajúci zabezpečuje iba dodanie tovaru z domu do domu. Kupujúci sa musí postarať o vnesenie produktov do bytu alebo nehnuteľnosti
7.3. Pri preberaní produktu je kupujúci povinný skontrolovať neporušenosť obalu a tovaru. Ak príde tovar zákazníkovi poškodený, jeho prevzatie musí byť pozastavené a tovar zaslaný späť s prepravcom. Kupujúci podpisom dodacieho listu potvrdzuje Predávajúcemu a kuriérskej službe neporušenosť produktu.Ak Kupujúci prevezme Produkt a pri prevzatí neuvedie, že Produkt je poškodený, Predávajúci nezodpovedá za škody vzniknuté z dodávky.
7.4. Ak poškodenie zásielky nie je možné rozpoznať ihneď pri doručení, musí byť poškodenie nahlásené Predávajúcemu v 24-hodinovej premlčacej lehote od doručenia. Predávajúci následne nezodpovedá za škody spôsobené prepravou.
7.5. Cena dopravy je uvedená na údajovom liste každého produktu, v prípade viacerých objednávok sa tieto sumy nesčítavajú, ale treba brať do úvahy celkovú sumu objednávky.

8. ZÁRUKA

8.1 Záruka na príslušenstvo:
8.1.1 V prípade chybného plnenia zo strany Predávajúceho môže Kupujúci uplatniť reklamáciu príslušenstva v súlade s pravidlami Občianskeho zákonníka.
8.1.2.Kupujúci je povinný oznámiť vadu bezodkladne po jej zistení, najneskôr však do dvoch mesiacov od zistenia vady.
8.1.3. V prípade spotrebiteľskej zmluvy môže kupujúci uplatniť svoje záručné nároky do 2 rokov odo dňa prevzatia na vady výrobku, ktoré existovali už v čase dodania výrobku. Po uplynutí dvojročnej premlčacej doby si zákazník nemôže uplatniť záruku na príslušenstvo.
8.1.4. Kupujúci môže v prípade uplatnenia záručného práva na príslušenstvo požadovať opravu alebo výmenu, pokiaľ nie je možné splniť požiadavku, ktorú si zvolil alebo by tým predávajúcemu vznikli neúmerné dodatočné náklady v porovnaní so splnením inej požiadavky.
8.1.5. Ak kupujúci nepožiadal alebo nemohol požiadať o opravu alebo výmenu, môže požadovať pomerné dodanie náhrady, alebo môže vadu na náklady predávajúceho opraviť, prípadne dať opraviť niekomu inému, alebo - ako posledný rezort - odstúpiť od zmluvy.
8.1.6. Kupujúci môže previesť zo svojho zvoleného záručného práva na príslušenstvo na iného, ​​avšak v tomto prípade je povinný znášať náklady na prevod, pokiaľ to nebolo opodstatnené alebo ak na to predávajúci neuviedol dôvod.
8.1.7. Do šiestich mesiacov odo dňa dodania nie je žiadna iná podmienka pre uplatnenie reklamácie príslušenstva okrem nahlásenia vady, ak kupujúci preukáže, že výrobok zakúpil u predávajúceho. Po uplynutí šiestich mesiacov odo dňa plnenia je Kupujúci povinný preukázať, že ním uznaná vada existovala už v čase plnenia.
8.2. Záruka na produkt:
8.2.1. Výrobok možno považovať za vadný, ak nespĺňa kvalitatívne požiadavky platné v čase uvedenia na trh alebo ak nemá vlastnosti opísané výrobcom. Zákazník môže uplatniť svoj nárok na záruku na výrobok do dvoch rokov od dátumu vydania výrobku výrobcom. Po tomto termíne Zákazník toto právo stráca.
8.2.2 Reklamáciu tovaru uplatňuje kupujúci výlučne u výrobcu hnuteľnej veci alebo u predávajúceho. môžete cvičiť proti. V prípade reklamácie tovaru je kupujúci povinný preukázať vadu výrobku. Výrobca (distribútor) je oslobodený od záručnej povinnosti len vtedy, ak dokáže, že:
- výrobok nebol vyrobený alebo uvedený na trh v rámci svojej podnikateľskej činnosti,
- podľa stavu vedy a techniky nebola vada v čase uvedenia na trh rozpoznateľná resp.
  - chyba výrobku vyplýva z uplatnenia právnych predpisov alebo záväzných úradných predpisov.
8.2.3. Pre tú istú závadu nemôže kupujúci uplatniť nárok na záruku na príslušenstvo a na výrobok súčasne, a to súbežne.
8.3. Záruka:
8.3.1. V prípade chybného plnenia sa predávajúci zaväzuje postupovať podľa zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení sporov.
8.3.2 Predávajúci je oslobodený od záručnej povinnosti len vtedy, ak preukáže, že príčina vady vznikla po plnení. Pre tú istú závadu nie je možné súčasne, súbežne, uplatniť nárok na záruku a záruku na príslušenstvo, alebo nárok na záruku a záruku na výrobok.
8.3.3. Ak je žiadosť o záruku platná, môže kupujúci požadovať výmenu alebo opravu produktu. V prípade, že Predávajúci nemôže tovar vymeniť – z dôvodu nedostatku na sklade alebo z iných dôvodov – môže kupujúci požadovať opravu alebo zníženie ceny, prípadne vrátenie kúpnej ceny v prípade, že výmena tovaru nie je možná, opraviť, prípadne znížiť cenu.
8.3.4. Ak kupujúci z dôvodu nefunkčnosti produktu uplatní požiadavku na výmenu do troch pracovných dní od dodania produktu, predávajúci je povinný produkt vymeniť, ak porucha bráni účelu použitia.
8.3.5. Na nahlásenie záruky alebo záruky týkajúcej sa zakúpených produktov použite webovú stránku http://[www.bluebirdgarden.sk/záruka alebo telefónne číslo [035 76 11 700].
8.4. Ďalšie podmienky:
8.4.1 Dekorácie na fotografiách zobrazených v predajni nie sú predmetom zmluvy, iba produkt uvedený v názve a popise.
 
Online platforma riešenia sporov
 
Európska komisia vytvorila webovú stránku, na ktorej sa môžu spotrebitelia zaregistrovať, a tak majú možnosť riešiť svoje právne spory súvisiace s online nákupmi vyplnením prihlášky a vyhnúť sa tak súdnemu konaniu. Spotrebitelia si tak môžu uplatniť svoje práva bez toho, aby im v tom bránila napríklad vzdialenosť.
Ak chcete podať sťažnosť na produkt alebo službu, ktorú ste si zakúpili online, a nechcete sa nevyhnutne obrátiť na súd, môžete použiť nástroj na riešenie sporov online.
Na portáli si s obchodníkom, na ktorého ste podali sťažnosť, môžete spoločne vybrať orgán riešenia sporov, ktorý chcete poveriť vybavovaním reklamácie.
 
Platforma riešenia sporov online je dostupná tu: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=HU

9. PREVOD VLASTNÍCTVA PRODUKTOV

9.1. Vlastnícke právo k Produktom prechádza na Kupujúceho dodaním, v mieste uvedenom v objednávke, ak Kupujúci zaplatil kúpnu cenu Produktu. (Dôkazom toho môže byť: protokol o doručení – podpísanie prevzatia dodacieho listu vystaveného expresnou poštou).

10. ZODPOVEDNOSŤ

10.1. Predávajúci nezodpovedá za žiadne škody, ktoré môžu utrpieť Kupujúceho alebo akejkoľvek tretej osoby v dôsledku toho, že Predávajúci splní niektorú zo svojich povinností vyplývajúcich z Objednávky a nezodpovedá za žiadne škody vzniknuté v dôsledku používania Produktov po tom, ako bola doručená Kupujúcemu.
10.2. Predávajúci nemôže niesť zodpovednosť za stratu Produktov počas prepravy, za prípadné problémy vzniknuté pri preprave zodpovedá kuriérska služba/expresná pošta.

12. USTANOVENIA

Predávajúci: AGRO ALFA SLOVAKIA spol, s r.o. IČO:36409910 IČ DPH:2021710955
Prevádzkovateľ: www.bluebirdgarden.sk, prevádzkovateľom stránky je InfoNetfort Kft.sídlo: 7900 Szigetvár, Szent István ltp 17. IV/25., IČO: 02 09 084205Cg., DIČ: 26648082-2-02.
12.1. Zákazník/Používateľ: fyzická alebo právnická osoba, ktorá používaním stránky získava prístup na stránku a jej obsah na akomkoľvek elektronickom komunikačnom zariadení (stolný počítač, notebook, telefón, tablet, smartfón a pod.); ktorý sa zaregistruje na Webovej stránke a tým si vytvorí užívateľský účet (ďalej len: užívateľský účet) alebo ktorý na Webovej stránke zadá objednávku a následne si vytvorí užívateľský účet.
12.2. Zákazník: Zákazník, ktorý zadal objednávku na [www.bluebirdgarden.sk].
12.3. Užívateľský účet: Zákazník si môže vytvoriť užívateľský účet registráciou na [www.bluebirdgarden.sk]. Pre registráciu je uvedená skutočná e-mailová adresa patriaca Kupujúcemu a e vyžaduje sa heslo gy. Zo svojho používateľského účtu môžete zadávať objednávky a nakupovať. Užívateľský účet je možné vytvoriť aj zadaním objednávky na [www.bluebirdgarden.sk] vložením vybraného produktu do košíka, zadaním skutočnej e-mailovej adresy prepojenej so zákazníkom a údajov potrebných na zadanie objednávky a odoslaním objednávky si vytvoríte užívateľský účet s údajmi, ktoré poskytnete.
Užívateľský účet obsahuje údaje a údaje, ktoré kupujúci uviedol pri registrácii a pri zadávaní objednávky, všetky údaje a informácie súvisiace s objednávkou (záruka na zakúpený tovar, faktúra, atď.) a zoznamy produktov/produktov Kupujúceho vybrané prostredníctvom [www.bluebirdgarden.sk]
Zákazník je povinný pri registrácii a pri zadávaní objednávky uviesť skutočné údaje. Ak sa Prevádzkovateľ dozvie, že rozsah údajov poskytnutých Zákazníkom obsahuje čiastočne alebo úplne nereálne prvky, je oprávnený obmedziť prístup k užívateľskému účtu Zákazníka a vylúčiť Zákazníka z používania [www.bluebirdgarden.sk].
Zriadiť si užívateľský účet a nakupovať na [www.bluebirdgarden.sk] je fyzická osoba, ktorá najneskôr v deň zriadenia účtu dovŕšila 18 rokov.
12.4. Zmluva - medzi Predávajúcim a Užívateľom, ktorý si u neho objedná produkt cez [www.bluebirdgarden.sk] (ďalej len: Kupujúci) sa uzatvára bez súčasnej fyzickej prítomnosti Predávajúceho a Kupujúceho v súlade s ustanoveniami týchto obchodných podmienok. .

13. VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE

13.1. Registrácia
Kupujúci si môže v internetovom obchode voľne prezerať a vyberať aj bez registrácie. Pred nákupom je potrebné vyplniť registračný formulár (registrácia) a zvoliť si heslo. Pre registráciu je potrebné uviesť aj niektoré osobné údaje. Správnosť poskytnutých osobných údajov môže Kupujúci skontrolovať. Na to slúži schvaľovanie údajov. Ak údaje neschválite, máte možnosť vymazať alebo opraviť všetky zobrazené údaje.
13.2. Zadanie ID a hesla znamená, že v mene organizácie pri nákupe koná fyzická osoba zaregistrovaná registráciou alebo zástupca právnickej osoby alebo podnikateľského združenia (organizácie) bez právnej subjektivity.
13.3. Prihlásiť sa
Po registrácii sa môžete kedykoľvek prihlásiť pomocou svojho osobného ID a hesla.

14. ROZHODNÉ PRÁVO

Zmluva je vyhotovená v slovenskom jazyku a jej ustanovenia sa riadia platným právnym poriadkom a legislatívou Slovenskej republiky.
Platnosť: od 02.01.2024 do odvolania